vnanut likovnik
![likovnik likovnik](http://www.shrani.si/f/3c/XS/2SLkDe2M/likovnik.jpg)
Pridružen/-a: 10.05. 2009, 21:49 Prispevkov: 6 Kraj: IZOLA
|
Objavljeno: 10 Maj 2010 05:17 Naslov sporočila: glas proti NPZ |
|
|
Ko sem dobil letošnji test NPZ v roke, sem dobil še eno potrditev, da je NPZ za likovno vzgojo popolna neumnost (kar sicer velja za vse NPZ v takšni obliki)
Glavni problem je, da je pouk likovne vzgoje zasnovan povsem drugače, in je takšno preverjanje popolni tujek v sistemu - dokaz za to je že sama izpitna pola, ki je vsaj neprimerna - testi naj ne bi imeli takšnih vprašanj, ki učenca begajo, zavajajo ali pa so samo mašilo - in takšnih v tej poli kar mrgoli.
Največji problem je pri 2. in 17 nalogi, saj se učenec težko dokoplje do pravega odgovora - pri drugi nalogi se iz reprodukcije ne da razbrati pravilnih odgovorov, pri 17 nalogi je pravilnih odgovorov vsaj 4 (obkroži se dva)!!!
Pri mnogih drugih vprašanjih je čutiti mašilo, ko se kot možne navaja dva ali tri odgovore, učenci pa morajo izbirati med zelo različnimi kriteriji - zakaj ne enostavnejša vprašanja z enim samim možnim odgovorom???Tako pa moramo izbirati med figuralnim in nefiguralnim, obhodnim kipom, mobilom,...Poleg 15. naloge so takšne še 11., 16., 13. pa je že prava besedna igra. Takšna vprašanje učence, ki pri LVZ niso navajeni pisti testov še dodatno zmedejo, saj večkrat ni jasno, kaj sploh hočemo kot odgovor. Prav tako pri učencu vnaša zmedo 3. in 4. naloga, ker se nanaša na isti vir, vprašanji pa se na nek način izključujejo.
Vprašljivo pa je tudi to, da koloristično kompozicijo rišemo z barvnimi svinčniki - koliko likovnikov izvaja to kombinacijo???
Torej pokazali smo, da likovniki niti primernega testa ne znamo sestaviti, ko rinemo v koš, kjer so tudi ostali predmeti. V njem je cel kup kompromisov, ki teptajo likovno stroko in argumente, s katerimi smo se likovniki borili za svoje ure v času prenove. Povejmo rajši na glas, da takšnih NPZ sploh ne rabimo. |
|