|
LIKOVNA VZGOJA Forum učiteljev likovne vzgoje
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
novatro Administrator foruma
Pridružen/-a: 28.04. 2009, 21:05 Prispevkov: 50 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Maj 2009 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
O, groza , to je pa res zaskrbljujoče. Kar ne morem verjeti, da je tako velik procent staršev takega mnenja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Janja likovnik
Pridružen/-a: 02.05. 2009, 22:51 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 20 Maj 2009 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Ja tudi mene take zadeve kar vržejo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
urs likovnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 18:36 Prispevkov: 1 Kraj: Divača
|
Objavljeno: 10 Jul 2009 19:27 Naslov sporočila: |
|
|
Izsledki ankete so predvidljivi, ker so navodila za barvanje točno določena in se jim vsi držimo, ker mislomo, da se jim moramo. Se da pa pobarvanke zagrabiti tudi na bolj ustvarjalen način, če enostavno(ali pa ne) odmisliš to, da morajo biti od črte do črte pobarvane z eno (točno določeno) barvo, ki mora biti nanešena z enakomernim pritiskom barvice in tudi lepimi enakomernimi potegi roke, skratka, dana koncu izgleda kot original. No, če to pozabimo, lahko ta polja izpolnjujemo z različnimi risali, različnimi črtami in vzorci, lahko pa še lepimo, kaj tudi spremenimo, če nam ni všeč... Sploh bi bolj ustvarjalne pristope barvanja, ki jih imajo otroci (kaj čemo) radi lahko uporabili v vrtcu in v šoli.
Sem pa naletela na eno super (inter)aktivno pobarvanko, porisanko The doodle book; draw!. colour!, create!. Noter so različne ne popolne risbe ali njihovi deli, ki jih je treba dopolniti..., če pa pobrskaš po Amazonu se dobi celo Anticouloring book.
LP _________________ utusar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pkrasna Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.02. 2009, 20:58 Prispevkov: 129 Kraj: Maribor - Skoke
|
Objavljeno: 10 Jul 2009 19:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ja variant je več kako smiselno vljučit pobarvanke v otrokovo delo. Primer je pobarvanka (črtna risba s črnim flomastrom), ki si jo otrok nariše sam in jo potem tudi po svoje pobarva. Drug primer sem videl v galeriji, kjer so poenostavili slikarska likovna dela na črtno mrežo in so potem otroci s pomočjo opazovanja originalnega slikarskega dela poskusili zaditi čimbolj točen odtenek na omejenem polju, pa še bi se dalo najti načinov, kako vključiti pobarvanke v delo. Kot ste že lepo povedali, vprašanje ni ali temveč kako.
LP P |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|